Marketingové aktivity v cestovním ruchu - DT č. 1: Marketingové aktivity na úrovni krajů.
Odpovědný rezort:
MMR
Příjemci:
jiné, kraj
Alokace dotačního titulu 2023 (mil. Kč):
140 (stav k 29. 9. 2022) za celý CR
Alokace dotačního titulu 2024 (mil. Kč):
190 za celý program (podpora destinačního managementu, nový program)
Územní dimenze ANO/NE:
ne
Popis územní dimenze:
celá ČR
Podporované aktivity:
Podprogram je zaměřen na podporu aktivit krajských organizací destinančního managementu (není podorován provoz).
Sledované indikátory:
marketingové aktivity realizovaných ve spolupráci s oblastními organizacemi destinačního managementu (počet), marketingové aktivity realizovaných ve spolupráci s CzT (počet), nová/udržovaná pracovní místa (počet), přírůstek návštěvníků a přenocování (počet), podpořené strategické dokumenty (počet), podpořené dopadové studie (počet), úspěšné proškolené osoby v cestovním ruchu (počet), podpořené marketingové výzkumy (počet), podpořené marketingové výzkumy realizovaných v rámci kooperace s dalšími DS (počet), podpořené produkty cestovního ruchu (počet), podpořené akce cestovního ruchu (počet), tematické a regionální produkty (počet), podpořené turistické karty (počet), podořené značky/branding (počet), projekty distribuce (počet), komunikační aktivity (počet), partnerské smlouvy (počet), podpořené krajské organizace destinančního managementu (počet) podořené oblastní organizace destinančního managementu (počet)
