Informace z území krajů, okresů, obcí s rozšířenou působností i obcí se zaměřením zejména na hospodářské, sociální, životní prostředí, administrativní členění, veřejnou správu i samosprávu, dotace apod.

Národní dotační tituly

celkový počet záznamů: 3

Marketingové aktivity v cestovním ruchu - DT č. 1: Marketingové aktivity na úrovni krajů.

Odpovědný rezort:

MMR

Příjemci:

jiné, kraj

Alokace dotačního titulu 2023 (mil. Kč):

140 (stav k 29. 9. 2022) za celý CR

Alokace dotačního titulu 2024 (mil. Kč):

190 za celý program (podpora destinačního managementu, nový program)

Územní dimenze ANO/NE:

ne

Popis územní dimenze:

celá ČR

Podporované aktivity:

Podprogram je zaměřen na podporu aktivit krajských organizací destinančního managementu (není podorován provoz).

Sledované indikátory:

marketingové aktivity realizovaných ve spolupráci s oblastními organizacemi destinačního managementu (počet), marketingové aktivity realizovaných ve spolupráci s CzT (počet), nová/udržovaná pracovní místa (počet), přírůstek návštěvníků a přenocování (počet), podpořené strategické dokumenty (počet), podpořené dopadové studie (počet), úspěšné proškolené osoby v cestovním ruchu (počet), podpořené marketingové výzkumy (počet), podpořené marketingové výzkumy realizovaných v rámci kooperace s dalšími DS (počet), podpořené produkty cestovního ruchu (počet), podpořené akce cestovního ruchu (počet), tematické a regionální produkty (počet), podpořené turistické karty (počet), podořené značky/branding (počet), projekty distribuce (počet), komunikační aktivity (počet), partnerské smlouvy (počet), podpořené krajské organizace destinančního managementu (počet) podořené oblastní organizace destinančního managementu (počet)

Marketingové aktivity v cestovním ruchu - DT č. 2: Marketingové aktivity na oblastí a lokální úrovni.

Odpovědný rezort:

MMR

Příjemci:

jiné

Alokace dotačního titulu 2023 (mil. Kč):

140 (stav k 29. 9. 2022) za celý CR

Alokace dotačního titulu 2024 (mil. Kč):

190 za celý program (podpora destinačního managementu, nový program)

Územní dimenze ANO/NE:

ne

Popis územní dimenze:

celá ČR

Podporované aktivity:

Podprogram je zaměřen na podporu oblastních DMO. Podpora bude zaměřena převážně na řízení rozvoje destinace, tvorba produktu cestovního ruchu, definování cílových skupin, realizace marketingových aktivit, propagace destinace, řízení toku návštěvnosti v destinaci, výzkumné aktivity, vyhodnocování efektivity realizovaných aktivit a další aktivity realizované DMO.

Sledované indikátory:

marketingové aktivity realizovaných ve spolupráci s oblastními organizacemi destinačního managementu (počet), marketingové aktivity realizovaných ve spolupráci s CzT (počet), nová/udržovaná pracovní místa (počet), přírůstek návštěvníků a přenocování (počet), podpořené strategické dokumenty (počet), podpořené dopadové studie (počet), úspěšné proškolené osoby v cestovním ruchu (počet), podpořené marketingové výzkumy (počet), podpořené marketingové výzkumy realizovaných v rámci kooperace s dalšími DS (počet), podpořené produkty cestovního ruchu (počet), podpořené akce cestovního ruchu (počet), tematické a regionální produkty (počet), podpořené turistické karty (počet), podořené značky/branding (počet), projekty distribuce (počet), komunikační aktivity (počet), partnerské smlouvy (počet), podpořené krajské organizace destinančního managementu (počet) podořené oblastní organizace destinančního managementu (počet)

Marketingové aktivity v cestovním ruchu - DT č. 3: Marketingové aktivity na národní a nadregionální úrovni.

Odpovědný rezort:

MMR

Příjemci:

jiné

Alokace dotačního titulu 2023 (mil. Kč):

140 (stav k 29. 9. 2022) za celý program CR

Alokace dotačního titulu 2024 (mil. Kč):

190 za celý program (podpora destinačního managementu, nový program)

Územní dimenze ANO/NE:

ne

Popis územní dimenze:

celá ČR

Podporované aktivity:

Podprogram je zaměřen na podporu tvorby národních a nadregionálních produktů3 cestovního ruchu (společné / jednotící téma), realizaci zastřešujících marketingových kampaní na průřezové aktivity (formy cestovního ruchu) dle zaměření žadatele (napříč kraji a územím ČR). Podporované aktivity musí mít vazbu na Marketingovou koncepci cestovního ruchu 2013 – 2020, marketingový plán případně produktové řady České centrály cestovního ruchu – CzechTourism.

Sledované indikátory:

marketingové aktivity realizovaných ve spolupráci s oblastními organizacemi destinačního managementu (počet), marketingové aktivity realizovaných ve spolupráci s CzT (počet), nová/udržovaná pracovní místa (počet), přírůstek návštěvníků a přenocování (počet), podpořené strategické dokumenty (počet), podpořené dopadové studie (počet), úspěšné proškolené osoby v cestovním ruchu (počet), podpořené marketingové výzkumy (počet), podpořené marketingové výzkumy realizovaných v rámci kooperace s dalšími DS (počet), podpořené produkty cestovního ruchu (počet), podpořené akce cestovního ruchu (počet), tematické a regionální produkty (počet), podpořené turistické karty (počet), podořené značky/branding (počet), projekty distribuce (počet), komunikační aktivity (počet), partnerské smlouvy (počet), podpořené krajské organizace destinančního managementu (počet) podořené oblastní organizace destinančního managementu (počet)

celkový počet záznamů: 3